خرید شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : s

خرید شارژ ایرانسل

 

 

و بالاخره، مشترکین جدید ایرانسل، خرید شارژ ایرانسل با طی مراحل فوق، یک آهنگ پیشواز رایگان نیز از ایرانسل هدیه خواهند گرفت.
در جشنواره تابستان ۹۱، تمامی شما مشترکین اعتباری می‌توانید به ازای شارژ سیم کارت خرید شارژ ایرانسل خود به مبلغ مجموعاً ۱۰۰,۰۰۰ ریال، یک آهنگ پیشواز رایگان (پس از یک هفته) هدیه بگیرید.
در فاصله زمانی ۱ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۱، آهنگ‌های پیشواز ایرانسل را با ۵۰% تخفیف، به خرید شارژ ایرانسل مبلغ ۲۵۰۰ ریال دریافت کنید.
برخورداری از شارژ خرید شارژ ایرانسل شگفت انگیز ۲۵ درصدی تا پایان جشنواره
شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید با استفاده از سرویس آشنای «شارژ شگفت انگیز» و در خرید شارژ ایرانسل فاصله زمانی ۱ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۱، در یک مدت زمانی معین، ۲۰% بیش از میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده و یا پیامک و پیام چندرسانه‌ای ارسال کنید.
•با خرید شارژ ایرانسل ۷۷۷ تماس بگیرید، بشنویدوآهنگی راکه دوست دارید انتخاب کنید!
برای فعال سازی آهنگ پیشواز: خرید شارژ ایرانسل
%۵۰ تخفیف تمام آهنگ های خرید شارژ ایرانسل پیشواز
۱۰,۰۰۰ ريال اعتبار رایگان داخل شبکه خرید شارژ ایرانسل
یک آهنگ پیشواز رایگان یک ماهه خرید شارژ ایرانسل
برای کسب خرید شارژ ایرانسل اطلاعات بیشتر درباره «آهنگ پیشواز »، کد دستوری را شماره‌گیری کرده، سپس کلید (YES/OK) را فشار دهید.
با حداقل یک بار شارژ سیم کارت خود در اولین هفته پس از فعال‌سازی، از ۱۰,۰۰۰ ريال اعتبار رایگان داخل شبکه (با اعتبار یک ماه) بهره مند شوید! این اعتبار را می‌توان برای برقراری تماس، ارسال پیامک یا پیام چندرسانه‌ای و نیز استفاده از GPRS به کار خرید شارژ ایرانسل برد.
توجه: مهلت خرید شارژ ایرانسل استفاده از اینترنت رایگان تنها ٣٠ روز است.
• شارژ ۱۰۰ هزار ریالی از طریق کارت شارژ، دستگاه خودپرداز، پایانه فروش (POS)، باجه خدمات بانکی و خرید شارژ ایرانسل وب سایت بانک‌های طرف قرارداد ایرانسل قابل دریافت است.
یک خرید شارژ ایرانسل آهنگ پیشواز رایگان به ازای سفارش سه آهنگ
لطفا توجه داشته باشید، سیم کارت اصلی و سیم کارت هدیه در ابتدا به ترتیب دارای ۲۰,۰۰۰ ريال و ۲,۰۰۰ ريال اعتبار اولیه خواهند بود و ۱۰,۰۰۰ريال اعتبار رایگان داخل شبکه، علاوه بر اعتبار اولیه مذکور، به حساب مشترکین واجد شرایط افزوده خرید شارژ ایرانسل می شود.
همان‌گونه که می‌دانید، با استفاده از کد دستوری ویژه شارژ شگفت انگیز می‌توانید با خرید کارت شارژ به مبالغ ۲۰،۱۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریال و وارد کردن خرید شارژ ایرانسل رمز کارت خریداری شده، به ترتیب معادل ۱۱.۴۲۹، ۲۲.۸۵۷، ۵۷.۱۴۳، ۱۱۴.۲۸۶ و ۲۲۸.۵۷۱ ریال شارژ دریافت نمایید.
برای مشاهده جدول خرید شارژ ایرانسل در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
تمامی مشترکینی خرید شارژ ایرانسل که در طول جشنواره تابستان ۹۱، سه بار اقدام به خرید آهنگ پیشواز نمایند، یک آهنگ پیشواز رایگان نیز از ایرانسل دریافت خواهند کرد.
حداکثر زمان استفاده از آهنگ پیشواز ۳۰ روز است. شما می‌توانید این آهنگ پیشواز را در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری #۶*۷۷۷* به طور رایگان با آهنگ مورد علاقه خود جایگزین کنید. در طول جشنواره به هر مشترک، تنها یک آهنگ پیشواز تعلق خرید شارژ ایرانسل می‌گیرد.
طرح های تخفیفی خرید شارژ ایرانسل ویژه آهنگ پیشواز
یک آهنگ پیشواز رایگان به ازای دریافت ۷۵ دقیقه تماس خارج خرید شارژ ایرانسل از شبک
مشترکین جدیدی که در فاصله ۱ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۱، سیم کارت ایرانسل را خریداری کرده و پس از طی مراحل ثبت‌نام خرید شارژ ایرانسل و ارسال مدارک، نخستین تماس را از خط خود برقرار کنند، می‌توانند از ۱۰۰ کیلوبایت اینترنت همراه رایگان بهره‌مند شوند
تمامی مشترکین جدیدی که در فاصله ۱ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۱، سیم کارت ایرانسل را خریداری کرده و پس از طی مراحل ثبت‌نام و ارسال مدارک، نخستین تماس را از خط خود برقرار کنند، می‌توانند تا پایان جشنواره تابستان ۹۱ با شماره‌گیری کد ویژه شارژ شگفت‌انگیز ()، از ۲۵% شارژ بیشتر با مدت اعتبار محدود جهت خرید شارژ ایرانسل ارتباطات داخل شبکه برخوردار شوند.
شارژ کنید و آهنگ خرید شارژ ایرانسل پیشواز هدیه بگیرید
• به یاد داشته باشید که این آهنگ پیشواز پس از یک هفته از زمان شارژ بر روی خط شما فعال می‌شود. خرید شارژ ایرانسل
توجه: محدودیت اعتبار شامل کل مبلغ شارژ می باشد. خرید شارژ ایرانسل
۱۰ کیلوبایت اینترنت همراه رایگان یک خرید شارژ ایرانسل ماهه
• ابتدا یک پیامک بدون متن به خرید شارژ ایرانسل شماره ۷۵۷۵ بفرستید و یا به صفحه آهنگ پیشواز در وب‌سایت ایرانسل مراجعه کنید؛ یا
شارژ شگفت انگیز خرید شارژ ایرانسل ایرانسل ... ویژه مشترکین اعتباری
حداکثر زمان استفاده از آهنگ پیشواز ۳۰ روز است. شما می‌توانید این آهنگ پیشواز را در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری #۶*۷۷۷* به طور رایگان با آهنگ مورد خرید شارژ ایرانسل علاقه خود جایگزین کنید. در طول جشنواره به هر مشترک، تنها یک آهنگ پیشواز تعلق می‌گیرد.
در فاصله ۱ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۱، در صورتی که به میزان ۷۵ دقیقه از خطوطی به غیر از شبکه ایرانسل با شما تماس برقرار شود، ایرانسل یک آهنگ پیشواز خرید شارژ ایرانسل رایگان به شما هدیه خواهد داد





:: برچسب‌ها: شارژ ایرانسل بانک ملی , خریدشارژ ایرانسل , خرید آنلاین شارژ ایرانسل , فروش شارژ ایرانسل , ایرانسل , خرید اینترنتی شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , , ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: